תאגיד מים אזורי ת.מ.ר פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת ישראל.
אנו רואים בתושבים עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרות הארגון.
אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש.
על פי חקיקה זו שרות הלקוחות מונגש בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות. נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות.
מטרתנו ליידע את הציבור כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של הארגון ולאפשר לכל צרכן שירות שוויוני ונגיש.
במידה וישנם שאלות, הצעות לשיפור, נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.