ת.מ.ר תאגיד מים אזורי
תפריט
הודעה לציבורתאגיד המים האזורי מודיעה בזאת  לציבור על שינוי מקור מים מחברת מקורות.
  1. בהתאם להנחיות התפעול של רשות המים ,תתוגבר אספקת מי כנרת מסוננים למוביל הארצי דרך מתקן הסינון המרכזי באשכול מתאריך 1 בספטמבר 2019 למשך כשבועיים .
  2. בעקבות שינוי זה ,מקורות המים אליכם יהיו שילוב של מי כנרת מסוננים ,מים מותפלים ומים מקידוחי מי תהום מקומיים ,ביחס משתנים.
  3. בעקבות השינוי בתמהיל מקורות המים עשויים להתרחש שינויים בטעם ,ריח, ואף עליה ברמת האבנית במים מסופקים.
  4. אבקש להדגיש ,כי המים המסופקים ע"י מקורות בכל שטר הפעלה ,עומדים בתקנות בריאות העם למי שתייה ונמצאים בבקרה של מקורות ושל משרד הבריאות .
לבירורים  ניתן לפנות  למס' טלפון 1800-800-151 .

דבר התאגיד

ת.מ.ר תאגיד המים רמלה בע"מ פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת ישראל.
אנו רואים בתושבים עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים להינות מנגישות מלאה לנכסי ושרות הארגון.
אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש.
על פי חקיקה זו שרות הלקוחות מונגש בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות.
נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות.
מטרתנו ליידע את הציבור כיצד ניתן להינות מהסדרי הנגישות של הארגון ולאפשר לכל צרכן שירות שוויוני ונגיש.
במידה וישנם שאלות, הצעות לשיפור, נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.


2. נגישות המבנה / מרכז קבלת קהל:


• קיימת חניית נכים- לא נגישה
• דלת גישה- √
• שילוט לעמדה נגישה- √
• מעלית- √
• שרותי נכים- לא נגישים
• אישור כניסה עם חיות שירות – √
• קיימת כריזה קולית
• עזרים- צרכנים עם מוגבלות יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסייעות לשיפור השירות הנגיש
א. לולאת השראה- √
ב. זכוכית מגדלת- √


• המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.


3. דרכי יצירת קשר:


א. ת.מ.ר תאגיד המים רמלה בע"מ ישמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות לצרכן.


ב. במסגרת החוק, פועלת בתאגיד רכזת נגישות בשם: מורן ארואסטי סעדון, עו"ד.
טלפון: 073-2903939
בפקס: 073-2903944
בדואר אלקטרוני: Moran@tamarwater.co.il


4. קישורים:


אתר של נגישות ישראל – www.aisrael.org

דילוג לתוכן