ת.מ.ר תאגיד מים אזורי

כל השירותים במספר אחד:

שינויים בשעות קבלת קהל עקב המצב הבטחוני בסניפי הדרום קרית מלאכי,ובני עי"ש.

תושבים יקרים , עקב המצב הבטחוני באזור הדרום
לא מתאפשר לנו היום (13.11.18) לתת מענה פרונטלי בסניפי הדרום קרית מלאכי,ובני עי"ש. ניתן לקבל שרות בסניף גדרה בשעות הפעילות (קיים מרחב מוגן בקרבת מקום) ובסניף הראשי ברמלה רחוב סוקולוב 21 . בתקווה לימים טובים יותר , שקטים ובטוחים.

שינויים בשעות קבלת קהל החל מה-2.7.17

תושבים יקרים החל מה-2.7.17 יחולו שינויים בשעות קבלת קהל

הודעה לתושבי קריאת מלאכי

הודעה לתושבים תאגיד המים תמר ייבצע עבודות לשיפור תשתית המים החלפת קווי אספקת המים לבתים ברחוב זבוטינסקי-מרחוב הנגב ועד כיכר בר יהודה בצידו המערבי של הרחוב בקרית מלאכי . החל מיום שלישי בתאריך:24.7.18 ועד לסיום המשוער של העבודות יום שישי בתאריך: 24.8.18 העבודות יתבצעו בכל יום החל מהשעה08:30 ועד שעה18:00 . התושבים מתבקשים להיערך בהתאם ולהחנות רכבים במקומות חלופיים במידה ותהיה הפסקת המים יוצב עוקב מים בכניסה לרחוב לרשות התושבים אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית לבירורים : 1-800-800-151, 073-2903939 מוקד עירוני 106

הודעה חשובה לצרכני אגודת הבאר!

לקוחות אגודת הבאר שלום, עקב אי עמידה בתקנים של איכות המים המסופקים על ידי אגודת הבאר גדרה, הוחלט על ידי משרד הבריאות על הפסקת אספקת המים . תאגיד תמר מעניק שירות אספקת מים עד להודעה חדשה. תאגיד המים תמר מספק מים באיכות מיטבית לכלל לקוחותיו, איכות המים נבדקת על ידי מעבדות משרד הבריאות באופן שיטתי וקבוע. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת הנהלת מי תמר .

דבר התאגיד

ת.מ.ר תאגיד המים רמלה בע"מ פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת ישראל.
אנו רואים בתושבים עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים להינות מנגישות מלאה לנכסי ושרות הארגון.
אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש.
על פי חקיקה זו שרות הלקוחות מונגש בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות.
נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות.
מטרתנו ליידע את הציבור כיצד ניתן להינות מהסדרי הנגישות של הארגון ולאפשר לכל צרכן שירות שוויוני ונגיש.
במידה וישנם שאלות, הצעות לשיפור, נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.


2. נגישות המבנה / מרכז קבלת קהל:


• קיימת חניית נכים- לא נגישה
• דלת גישה- √
• שילוט לעמדה נגישה- √
• מעלית- √
• שרותי נכים- לא נגישים
• אישור כניסה עם חיות שירות – √
• קיימת כריזה קולית
• עזרים- צרכנים עם מוגבלות יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסייעות לשיפור השירות הנגיש
א. לולאת השראה- √
ב. זכוכית מגדלת- √


• המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.


3. דרכי יצירת קשר:


א. ת.מ.ר תאגיד המים רמלה בע"מ ישמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות לצרכן.


ב. במסגרת החוק, פועלת בתאגיד רכזת נגישות בשם: מורן ארואסטי סעדון, עו"ד.
טלפון: 073-2903939
בפקס: 073-2903944
בדואר אלקטרוני: Moran@tamarwater.co.il


4. קישורים:


אתר של נגישות ישראל – www.aisrael.org

דילוג לתוכן