ת.מ.ר תאגיד מים אזורי
כל השירותים במספר אחד:
תפריט

דבר התאגיד

ת.מ.ר תאגיד המים רמלה בע"מ פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת ישראל.
אנו רואים בתושבים עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים להינות מנגישות מלאה לנכסי ושרות הארגון.
אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש.
על פי חקיקה זו שרות הלקוחות מונגש בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות.
נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות.
מטרתנו ליידע את הציבור כיצד ניתן להינות מהסדרי הנגישות של הארגון ולאפשר לכל צרכן שירות שוויוני ונגיש.
במידה וישנם שאלות, הצעות לשיפור, נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.


2. נגישות המבנה / מרכז קבלת קהל:


• קיימת חניית נכים- לא נגישה
• דלת גישה- √
• שילוט לעמדה נגישה- √
• מעלית- √
• שרותי נכים- לא נגישים
• אישור כניסה עם חיות שירות – √
• קיימת כריזה קולית
• עזרים- צרכנים עם מוגבלות יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסייעות לשיפור השירות הנגיש
א. לולאת השראה- √
ב. זכוכית מגדלת- √


• המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.


3. דרכי יצירת קשר:


א. ת.מ.ר תאגיד המים רמלה בע"מ ישמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות לצרכן.


ב. במסגרת החוק, פועלת בתאגיד רכזת נגישות בשם: מורן ארואסטי סעדון, עו"ד.
טלפון: 073-2903939
בפקס: 073-2903944
בדואר אלקטרוני: Moran@tamarwater.co.il


4. קישורים:


אתר של נגישות ישראל – www.aisrael.org

תושבי הדרום היקרים !

עקב המצב הביטחוני לא תהיה היום קבלת קהל בסניפי הדרום: גדרה בני עיש וקריית מלאכי, ניתן לקבל שירות בסניף רמלה, סוקולוב 21 קומה ב רמלה.
בתקוה לימים טובים ובטוחים.

בברכה ,

תאגיד מים אזורי ת.מ.ר
רמלה,קרית מלאכי,גדרה,בני עי"ש.

תודה

דילוג לתוכן