ת.מ.ר תאגיד מים אזורי
כל השירותים במספר אחד:
תפריט

נגישות המבנה / מרכז קבלת קהל

• קיימת חניית נכים- לא נגישה
• דלת גישה- √
• שילוט לעמדה נגישה- √
• מעלית- √
• שרותי נכים- לא נגישים
• אישור כניסה עם חיות שירות – √
• קיימת כריזה קולית- √
• קיימת עמדה לניהול תורים נגישה – √
• עזרים- צרכנים עם מוגבלות יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסייעות לשיפור השירות הנגיש
א. לולאת השראה- √
ב. זכוכית מגדלת- √
• המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

נגישות השירות:

· מוקד הטלפוני של תאגיד הונגש. ההקלטות בקצב איטי ובשפה פשוטה ללא מוזיקת רקע.

· עובדי תאגיד המים ת.מ.ר עברו הדרכה בנושא שירות נגיש.

· דרכים חלופיות ליצירת קשר פקס: 073-2903944, מייל: info@tamarwater.co.il

· במידה ויש צורך במידע נגיש אנו מספקים שירות הקראה עד 3 עמודים.

· לפרטים נוספים ניתן לפנות לרכזת הנגישות.

דילוג לתוכן