ת.מ.ר תאגיד מים אזורי ("התאגיד") רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות. לשם כך הושקעו משאבים רבים בהנגשת האתר, במטרה להקל על השימוש בו, וכן להפוך את שירותי התאגיד לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות.

על פי נתוני עמותת "נגישות ישראל", כ-20-25 אחוזים מאוכלוסיית ישראל נתקלים בקשיי נגישות לאינטרנט. הנגשת האתר נועדה אפוא לשפרו כך שיהיה זמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אוכלוסייה הנמנית על גיל הזהב.

ת.מ.ר תאגיד מים איזורי פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת ישראל. אנו רואים בתושבים עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים להינות מנגישות מלאה לנכסי ושרות הארגון. אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש. על פי חקיקה זו שרות הלקוחות מונגש בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות. נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות. מטרתנו ליידע את הציבור כיצד ניתן להינות מהסדרי הנגישות של הארגון ולאפשר לכל צרכן שירות שוויוני ונגיש. במידה וישנם שאלות, הצעות לשיפור, נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.

אחריות

הדפים באתר עומדים בתקן בדרגה AA. כלומר, עומדים בקריטריונים של נגישות לרמה AA, המפורטים בהנחיות הנגישות לאינטרנט:
באנגלית: Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0
בעברית: הנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.0

חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו כדוגמת מסמכים בקובץ PDF ותמונות שהועלו לאתר לפני תחילת שנת 2015.

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.   
אחריות השימוש בתוכנה, ואופן היישום של התוכנה הינו באחריות צד ג' מטעם התאגיד שביצע את תהליך הטמעת המוצר.

יצירת קשר

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות, תאגיד מים אזורי ת.מ.ר ישמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות לצרכן.
טלפון: 073-2903939
בפקס: 073-2903944
בדואר אלקטרוני: [email protected]
התאגיד יעשה ככל שביכולו על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

נגישות המבנה / מרכז קבלת קהל:

  • קיימת חניית נכים - לא נגישה
  • דלת גישה - √
  • שילוט לעמדה נגישה - √
  • מעלית - √
  • שרותי נכים - לא נגישים
  • אישור כניסה עם חיות שירות - √
  • קיימת כריזה קולית
  • עזרים- צרכנים עם מוגבלות יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסייעות לשיפור השירות הנגיש
    • לולאת השראה - √
    • זכוכית מגדלת - √
  • המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

קישורים

אתר של נגישות ישראל

  • קיימת חניית נכים- לא נגישה
  • דלת גישה- √
  • שילוט לעמדה נגישה- √
  • מעלית- √
  • שרותי נכים- לא נגישים
  • אישור כניסה עם חיות שירות – √
  • קיימת כריזה קולית- √
  • קיימת עמדה לניהול תורים נגישה – √
  • עזרים- צרכנים עם מוגבלות יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסייעות לשיפור השירות הנגיש
    • א. לולאת השראה- √
    • ב. זכוכית מגדלת- √
  • המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

נגישות המבנה / מרכז קבלת קהל

נגישות השירות:

  • מוקד הטלפוני של תאגיד הונגש. ההקלטות בקצב איטי ובשפה פשוטה ללא מוזיקת רקע.
  • עובדי תאגיד המים ת.מ.ר עברו הדרכה בנושא שירות נגיש.
  • דרכים חלופיות ליצירת קשר פקס: 073-2903944, מייל: [email protected]
  • במידה ויש צורך במידע נגיש אנו מספקים שירות הקראה עד 3 עמודים.
  • לפרטים נוספים ניתן לפנות לרכזת הנגישות.