בירורי חשבונות ופניות הציבור
אגף חיובי מים
מוקד בירורים ותשלומים 1-800-800-151
מוקד תשלומים טלפוני לתשלום 24 שעות ביממה באמצעות כרטיס אשראי.
חול המועד סוכות ופסח יפעלו השירות הטלפוני ומוקד התשלומים בין השעות 8:00-14:00.
פניות הציבור
יחידת פניות הציבור נותנת מענה לפניות, לתלונות, לשאילתות, להצעות ולבקשות מידע במגוון הנושאים שבהם עוסקת רשות המים. הפניות מתקבלות ממגוון קהלים: כלל צרכני המים בישראל, נציגי תאגידי המים והביוב, אנשי מקצוע בתחום המים, ארגוני צרכנים, ארגוני איכות הסביבה, משרדי ממשלה, גורמי חוץ.
באילו מקרים ניתן לפנות אלינו?
- בכל שאלה כללית בנושא משק המים ופעילות רשות המים.
- במידה וברצונכם לערער או להתלונן על קביעת הספק ו/או על הספק.
בכל בעיה מול ספק המים יש לפנות תחילה לספק המים והביוב באזור מגורייך.
הגשת פניה / תלונה
הנכם/ן מוזמנים/ות לפנות אלינו באמצעות הערוצים הבאים
- מענה טלפוני למידע כללי: 076-5300905.
- טופס מקוון שיאפשר טיפול מהיר ויעיל בפנייתך.
- דואר אלקטרוני: [email protected]– פקס: 03-7605702.
- דואר: יחידת פניות הציבור, רשות המים, רחוב בנק ישראל 7, ת.ד. 36118, ירושלים 9195021.
בכדי להבטיח את הטיפול המיטבי בפנייתך, בכל פנייה לאגף פניות הציבור יש לציין שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון נייד וכתובת למשלוח דואר ולצרף את התייחסות ספק המים וכל תכתובת רלוונטית נוספת.
לנוחיותכם מצורפים
- מדריך לצרכן הכולל תשובות לשאלות נפוצות בנושאים: נזילה בצנרת המים, חיוב לפי הערכת צריכה, הפרשי מדידה ועוד.
- כללי תאגידי המים (אמות מידה והוראות בעניין הרמה, הטיב והאיכות של השירותים שעל חברה לתת לצרכניה), תשע"א-2011.
תלונות צרכני תאגידי מים וביוב
הממונה על פניות הציבור מבררת את תלונות צרכני המים והביוב כלפי התאגידים, זאת לאחר שמיצו את תלונתם אל מול התאגיד, בהתאם לסמכות המוקנית לרשות המים בסעיף 108 לחוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001.