ת.מ.ר תאגיד מים אזורי

כל השירותים במספר אחד:

שינויים בשעות קבלת קהל עקב המצב הבטחוני בסניפי הדרום קרית מלאכי,ובני עי"ש.

תושבים יקרים , עקב המצב הבטחוני באזור הדרום
לא מתאפשר לנו היום (13.11.18) לתת מענה פרונטלי בסניפי הדרום קרית מלאכי,ובני עי"ש. ניתן לקבל שרות בסניף גדרה בשעות הפעילות (קיים מרחב מוגן בקרבת מקום) ובסניף הראשי ברמלה רחוב סוקולוב 21 . בתקווה לימים טובים יותר , שקטים ובטוחים.

שינויים בשעות קבלת קהל החל מה-2.7.17

תושבים יקרים החל מה-2.7.17 יחולו שינויים בשעות קבלת קהל

הודעה לתושבי קריאת מלאכי

הודעה לתושבים תאגיד המים תמר ייבצע עבודות לשיפור תשתית המים החלפת קווי אספקת המים לבתים ברחוב זבוטינסקי-מרחוב הנגב ועד כיכר בר יהודה בצידו המערבי של הרחוב בקרית מלאכי . החל מיום שלישי בתאריך:24.7.18 ועד לסיום המשוער של העבודות יום שישי בתאריך: 24.8.18 העבודות יתבצעו בכל יום החל מהשעה08:30 ועד שעה18:00 . התושבים מתבקשים להיערך בהתאם ולהחנות רכבים במקומות חלופיים במידה ותהיה הפסקת המים יוצב עוקב מים בכניסה לרחוב לרשות התושבים אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית לבירורים : 1-800-800-151, 073-2903939 מוקד עירוני 106

הודעה חשובה לצרכני אגודת הבאר!

לקוחות אגודת הבאר שלום, עקב אי עמידה בתקנים של איכות המים המסופקים על ידי אגודת הבאר גדרה, הוחלט על ידי משרד הבריאות על הפסקת אספקת המים . תאגיד תמר מעניק שירות אספקת מים עד להודעה חדשה. תאגיד המים תמר מספק מים באיכות מיטבית לכלל לקוחותיו, איכות המים נבדקת על ידי מעבדות משרד הבריאות באופן שיטתי וקבוע. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת הנהלת מי תמר .

אמנת השירות

תאגיד המים ת.מ.ר מתחייב לספק לתושבים:

מתן שירות איכותי ומיטבי.
הפצת מידע עדכני ורלוונטי לציבור תושבי העיר.
את כל המידע הרלוונטי הנדרש אודות הפניה תוך פרק זמן סביר.
מענה טלפוני אדיב ויעיל.
בדיקה שוטפת והפקת לקחים לצורך שיפור מתמיד של איכות השירות.
מתן שירות מקצועי לרבות קבלני השירות.
סביבת עבודה אסתטית, נקייה, נעימה ומתקדמת.
שיפור מתמיד של רמת השירות כחלק מתרבות ארגונית השואפת למצוינות.
קריאת מים כל תקופה שאורכה לא יעלה על חודשיים. היה והתאגיד החליט לקרוא את מדי המים בתדירות גבוהה מאשר אחת לחודשיים, אזי הקריאה תתבצע בתקופות שוות באורכן, בסטייה אפשרית של 5 +/- ימים.
כמות המים לחיוב בתעריף הכמות המוכרת תחושב לפי 2.5 מ"ק לחודש לכל נפש מדווחת בנכס מספר ובהתאמה למספר ימי החיוב בפועל.
בכל מקרה שבו בוצעה הערכה או נמצא צריכה גבוהה או שצרכן צרך פחות מהכמות המינימאלית וכיו"ב יפרט התאגיד במקום המיועד להערות והודעות לצרכן את הסיבה לביצוע ההערכה / הסיבה לחיוב בגין כמות מים גבוהה מהצריכה בפועל וכיו"ב.
תינתן אפשרות לצרכן לשלם את חשבון המים בהוראת קבע בבנק או בכרטיס אשראי, בבנק הדואר, במשרדי התאגיד ובטלפון במוקד שירות הלקוחות.
• במקרה שצרכן יבקש להפיק לו מחדש חשבון מים, התאגיד יפיק לו את החשבון ללא תשלום.
• הסבר על חשבון המים ומונחיו מופיע על גבי כל חשבונית מאחור.

דילוג לתוכן